”Tesla” noteikti neatstāj vienaldzīgos, kādi to dievina, citi nīst, bet vienaldzīgo nav. Izbraucot ar šo gaismas ātruma spēkratu, naids var pārtapt mīlestība, bet arī pašapziņa var kāpt virsotnē, jo skatieni šai automašīnai seko vienmēr. ”Tesla” jau ir kļuvusi par populāru skatu Rīgas ielās, to ir tik daudz, ka tā vien šķiet, latviešiem naudas netrūkst. Arī mazpilsētās pa kādai ”Tesla” var redzēt daudz biežāk. Tomēr, lai, cik piesaistoša nebūtu ”Tesla”, tā ir arī dažādu nostāstu apvīta.
”Tesla” nereti tiek celta pjedestālī par tās ekonomiskumu, cik daudz naudas varot ietaupīt uz degvielu. Šo ekomomiju uz degvielu pat neatspēko reālie, dārgie līzinga maksājumi, kur viens līzinga maksājums varētu būt līdzvērtīgs lietotam auto ar visu skati. Tiesa, šis auto spēj aizraut, tie, kas ir sēdušies pie ”Tesla” stūres, atzīst ”Tesla” jaudu, unikālo dizainu, cik pārsteidzošs šis auto spēj būt, bet vai tie ir vienīgie pārsteigumi, ko šie auto spēj sagādāt?
Kādam ”Tesla Model Y” īpašniekam no Skotijas ”Tesla” tiešām sagādāja patiesi ievērības cienīgas emocijas, kad tika saņemts servisa rēķins 20 tūkstošu apmērā, kā raksta portāls “Edinburghlive.co.uk“. Kā īpašnieks informējis, ”Tesla Model Y” esot cietusi lietus dēļ, diemžēl sagādājot neticami lielu robu finansēs. Kaut arī, noslēdzot līgumu, īpašniekam pienāks astoņu gadu garantija, kā izrādās, garantija neparedz šādu bojājumu segšanu. Kā saprotams no īpašnieka komunikācijas ar ”Tesla” atbalstu servisu, šis auto tomēr esot paredzēts saulainajai Kalifornijai. Par komunikācijas apsurdumu ar ”Tesla” atbalsta dienestu īpašnieks jau esot saskāries kopš pirmās dienas.
Kā aizsākusies ”Tesla Model Y” liktenīgā skāde un risinājums, īpašnieks dalās piedzīvotajā. Kad esot uzzinājis, ka spēkratu vairs nav iespējams iedarbināt, grūtības raisīja arī gaužam grūtā sazināšanās ar ”Tesla” atbalsta dienestu. Diemžēl liktenīgās dienas vakarā, kad īpašnieka auto vairs nebija funkciju pildošs, neviens par šādu ”Tesla” pavērsienu nav juties arī atbildīgs. Pēc nemitīgām zvanu pāradresācijām, īpašniekam tomēr 1:00 naktī izdevies sazināties ar kādu uzņēmumu, kas pārzina “Tesla” specifiku. Pēc situācijas izklāsta, uzņēmums ir veicis cietušā transporta transportēšanu uz tuvākā dīlera servisu Edinburgā. Tomēr ar to nebijis gana, arī šeit, uzņēmums nav reaģējis vairākas dienas, pat pēc atkārtotām sūdzībām. Beigās īpašnieks tomēr saņēmis zvanu no dīlera, kas nācis klajā ar gaidāmām izmaksām.
Kaut arī servisa remonta izmaksas sasniegušas 20 tūkstošus, īpašnieks tomēr esot mierināts, ka šī situācija neesot gluži viņa vaina, tomēr tā neesot arī “Tesla” vaina. Vaininieks vienkārši esot..lietus.
Lasi arī ”Trešdaļa ”Tesla” īpašnieku atgriežas pie saknēm – benzīna auto”.
Pēc šī incidenta, nav grūti internetā uzklīst uz sūdzību virkni, kur tiek apšaubīta un ķidāta “Tesla” uzbūves kvalitāte un klientu atbalsta servisa kultūra. Komentāros var atrast arī virkni padomu, kur viena no tādām ir – vienkārši apdomāt ”Tesla” auto iegādi kopumā, tāpat padomāt par iespējamām papildus izmaksām un problēmu risinājumiem.
Kaut gan internetā var iepazīties ar plašu sūdzību klāstu par ”Tesla”, tikmēr “Tesla” vadītājs Īlons Masks pārliecinoši sludina “Tesla” uzticamību. Tikpat uzticama, kā īlona Maska kunga pārliecība par ”Tesla” kvalitāti, izklausās viņa solījumi nogādāt cilvēku uz Marsa 2026.gadā, braukt ar pilnībā pašbraucošu ”Tesla” no 2014.gada, izlaist lētāku “Tesla” modeli 25000 eiro kategorijā un virkni citu solījumu.
Vai ”Tesla” ahileja papēdis ir..lietus? Kā Tu komentētu šo radušos situāciju?
Rakstu veidoja www.autocapital.lv, lietotu un mazlietotu auto tirgotājs Rīgā.